Aplikacja iBOK Mobile – mobilne biuro obsługi klienta PWiK Ruda Śląska

Co to jest iBOK Mobile?

To bezpłatna aplikacja na telefon dla zarejestrowanych użytkowników Internetowego Biura Obsługi Klienta.
 

Możliwości jakie daje iBOK Mobile:

  • szybko i bezpiecznie zapłacić za faktury,
  • kontrolować bieżące saldo płatności,
  • zobaczyć informację o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach,
  • analizować zużycie oraz opłaty dla bieżącego i poprzedniego roku na interaktywnym wykresie,
  • przesyłać do przedsiębiorstwa zgłoszenia.

Jak pobrać aplikację i zainstalować swoje konto w mobilnym iBOK?

Krok 1

Pobierz aplikację iBOK Mobile i zainstaluj ją na telefonie.

ibok Mobile.jpg
google-play-badge.png

    Download_on_the_App_Store_Badge_PL_RGB_blk_100317.png

 

 

Krok 2

W celu korzystania z aplikacji zapoznaj się z Regulaminem i zaakceptuj go.

Screenshot_20210611-141820.jpg

Krok 3

Przeprowadź szybka konfigurację.
Wprowadź adres serwera https://ibok.pwik.com.pl/ lub skorzystaj z kodu QR.

qr.png

 

Screenshot_20210611-141835.jpg

Krok 4

Zaloguj się podając swój login, który otrzymałeś/aś na adres e-mail przy rejestracji do iBOK oraz swoje hasło dostępu.

Screenshot_20210611-142002.jpg

Krok 5

W celu korzystania z iBOK Mobile PWIK, zapoznaj się i zaakceptuj z Regulamin i Informacje RODO.

iBOK Mobile2.jpg

Krok 6

Teraz możesz już w pełni korzystać z funkcjonalności aplikacji.

Screenshot_20210611-142105.jpg